Congreso IbPRIA 2011 (the Iberian Conference on Pattern Recognition and Image Analysis): «vManager, developing a complete CBVR system»

Welcome to IbPRIA 2011

Las Palmas de Gran Canaria. Spain. June 8-10

A este congreso asístirá Andrés Caro del grupo GIM:

del que somos autores:

Andrés Caro (andresc@unex.es) / Pablo G. Rodríguez (pablogr@unex.es) / Rubén Morcillo (rmorcillo@unex.es) / Manuel Barrena (barrena@unex.es)

y que se titula:

«vManager, developing a complete CBVR system»

En él que vamos a presentar un poster:

Más información del congreso viene en la web del mismo:

El que escribe en este blog es socio de la AERFAI (Asociación Española de Reconocimiento de Formas y Análisis de Imágenes):

The fifth edition of the Iberian Conference on Pattern Recognition and Image Analysis, IbPRIA 2011, will be held in Las Palmas de Gran Canaria (Spain), June 8-10, 2011.

IbPRIA is an international conference co-organised by the Spanish AERFAI and Portuguese APRP chapters of the IAPR International Association for Pattern Recognition.

IbPRIA is a single track conference consisting of high quality, previously unpublished papers, presented either orally or as a poster, intended to act as a forum for research groups, engineers and practitioners to present recent results, algorithmic improvements and promising future directions in pattern recognition and image analysis.

All accepted papers will appear in the conference proceedings, and will be published in Springer Lecture Notes in Computer Science Series, Springer LNCS. A copy of the proceedings will be distributed to all participants at the Conference.

A revised and extended version of the Best Papers of the Conference might be accepted for publication in a Special Issue of Pattern Recognition, after a further peer review stage